Thank God it's Friday! Tomorrow...

Imorgon är det Fredag - Igen! SJUUKT vad dagarna går... 
Ska träffa Lovisa!!! Mitt hjärta jublar.

Och första snön idag också, typ första iaf. Jag säger MYS på den!

Igår va väldigt mysigt hemma hos Frida som bjöd på en masssssssa goa saker. Och Sara fixa ny kamera också! Hon sa till och med att jag kan få låna hennes systemkamera(!) i vilket jag invände när jag kom på att jag har en tendens att förstöra saker, till och med helt utan ansträngning.. i vilket hon kom på att hon har drulle försäkring. YES! Jag överlycklig. Vore ju liksom lite sånt kult å ta fina kort, i alla fall se hur det funkar liksom. Jajamänsan. Sofia goes system!

Jaja, slutbabblat. Nu måste jag plugga lite sen sover vi tycker jag.
Absolut, vi säger så.

Btw, Frida är den absolut sötaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback