Hänt i veckan!

Oki, så en veckas tystnad från mig, now update! Från soffprojekt o fondue till barnpassning i världens största hus. Enjoy!

Så förra fredan träffade jag dessa skönheter! Bl.a denna fina Lovisa som numera bor i Örebro. Tycker om denna tjej!

Och Michaela! Såå skön! Satt o planerade alla roadtrips vi ska göra. Yeyy!

Senare åkte vi å skulle hämta en soffa o få upp den till Tosses place. Problemet var bara att den var SJUKT lång o TUNG! Så vi fick hämta en man till vår hjälp och denna man var...

Mike T! Kan snacka om räddare i nöden, annars två tjejer men kassa knän å en tosse. Jag bar inte för den delen hehe, städa ist:) Tillsammans bar de upp soffan fem våningar! Snacka bra jobb!

Duktiga flicks!

Snyggvic!! Så bäst

Sen lördag fonduenight med bl.a dessa brudar. Kusinerna Edvardsson! Clara på besök:) Tillsammans satt vi och grät oss igenom "Allt för min syster", helt galet..

Och så gjorde vi dumlemousse! Schiitgott och superenkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback