Tosses nya lägenhet o Fonduekväll hemma hos mig!

Efter skolan åkte jag å checka in Tossens nya lägenhet! Very nice it is!

Här Becka prövar på en ny konst! Fint eller hur?
Say hello till Jennifer!

Becka utövar konst - igen. I bakrund finaste utsikten!

FINASTE tossen i sin fina lya:)

Man ser domkyrkan! Skiiitfint:)

Sen vare "FEST MITT I VECKAN"  hemma hos mig. Skitskoj o jättegott!

Här har vi hela gänget! (minus becka hon hann springa iväg innan kortet togs). Jag tyckte absolut att vi skulle ha ett gruppfoto. Haha, skoj kort eller vad! Fint gäng minsann!

Pratade precis med Gregga, saknar honom!!! Bara tre veckor kvar nu...
Åh juste, ser nån helvita converse man kan köpa nånstans fortfarande så säg till mig! Lämnade in mina trasiga o fick pengarna tillbaka, men vill ju ha skorna! Så jaa, let me know..

Nu måste fia verkligen sova! Usha mig, men först lite obligatorisk läsning.
Godnatt och sov jättegott!

Kommentarer
Postat av: victoria

var va jag?

2009-11-04 @ 12:03:06
Postat av: rebecka

Gillar låtleken vi gjorde, och att manne ba va tvungen att sjunga ut hela meningen varje gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback