Många bollar i luften!

Sitter nu iförd mina mjukisar och morgonrock efter träning. Haha det är ett skämt men man e typ slut, men känner sig fräsch ändå. Ibland är det så underbart med en dusch!

Jag har insett att jag har rätt många bollar i luften just nu. Finns massor som jag vill göra! Det känns faktiskt helgrymt. Kommer inte bli ett passivt år det här året och det känns väldigt bra. Idag på bibelskolan presenterades en del arbete som församlingen gör, blev taggad på massor!

Saker jag skulle vilja göra det här året:
- Sjunga i lovsångsteamet (jag kom med! yeyyy;)
- Vara med i arbetet med hemlösa
- Lördagskul, hembesök och hjälpa och leka med en massa barn.
- Jobba
- Öva upp mig på trumpeten
- Träna ett innebandylag
- Träna mer!
- Fixa knät
- Sjunga i kör
- Hålla i en bönegrupp
- Hinna hänga med kompisar
- Och sen plugga/läsa allt till bibelskolan!


Det är väl inte så mycket, hinner väl med allt? Haha. Vi får se vad som händer, men en del blir det nog! Ser fram emot det!

Funderar på att läsa lite och kolla kläder till ikväll. Möte och bio står på schemat!
Jag är taggad, är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback