Nöjd.

Okej så det blev ingen match igår, framflyttad. Lite tråkigt då jag såg fram emot det men gött för då fick jag jobba mer. Höll i en egen femkamp igår! Skitaskoj asså. Jag diggar mitt jobb! Lär mig massor hela tiden, önska jag fick mer timmar dock.

Kulturnatten va fin, va uppe i Domkyrkan o lyssna på körmusik. Underbart. Jag och Emelie njöt ju som aldrig förr. Sen sist men inte minst Safe/mode! Tycker det är så coolt å se människor som varit nere men som Gud tagit upp, och sen står dom och berättar om det för andra! Jag ryste.

Idag Ulf möte. Jag gillar Ulf asså. Sen lite jobb. Skoj skoj skoj!
Imorgon är det skola igen, ser fram emot det! Mycket.

Notting Hill är mysig men jag måste sova. GODNATT! Glöm inte att sova ordentligt, det mår kroppen bra av.
Tjopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fia du är så fin. Vill hänga snart baby babe. /ede

2009-09-14 @ 08:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback