Gladis

Kom precis hem från jobb. Mitt jobb är bra kul alltså! Lite läskigt idag då en kille körde in i en betonggrej o ja trodde han va skadad men han körde på. Några var engelsktalande så vissa fatta inte vad jag mena med gul flagg(sakta ner!någon har fastnat nånstans och vi måste hjälpa dom) eller blå (släpp förbi en snabbare förare bakom!) eller svart (du är diskad! får inte åka mer) trots att jag sa det flera ggr.. Oj oj oj, kaos. Men skoj.

Imorn ska jag vara själv(!) där, inga bokningar bara drop in. 100 kronor för 8 min. Kom gärna in å åk lite vettja!:)

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen lägga mig. Så gött o sova alltså, galet. Imorn ere tolkning o Ulf med tv-sändning o allt. Oj oj oj...

Åh,
En skoj sak:
Min pojkvän kommer hit om en knapp vecka! Och kanske med sin bästa vän Colin. Det kommer bli NICE!


Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Natha

saknar dig på båten. Kommer till dig och och gömmer mig i din säng:) hihi..

Postat av: Anonym

Du är så positiv och glad jämt flaggy! Alltid lika gött att träffa dig! Älskar dig!

2009-09-16 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback