Första bibelskolhänget avklarat!


Jag och Kornelia
tyckte att det var dags att sätta standarden med att få igång folket att göra nåt tillsammans och lära känna varandra, så idag bjöd vi på lunch - hemma hos Elisabeth i stan. Så gött o bjuda hem folk till nån annan.. Haha. Men Bettan va faktiskt med på det hela ;) Trevligt litet gäng som åt baconröra gjord av mig själv och Korny.
Grymt gott å typ hur enkelt som helst. Recept kommer i nästa inlägg, bara för att det är så himla värt.

Måste ju bara berätta att jag åkte Gokart igår! Josef Larsson aka Lasse ska flytta till staden Göteborg, så vi drog ett gäng å åkte gokart o fika. Sen har jag kanske fått jobb också! Men mer kommer om det senare ;o) Snacka om att Gud hör bön!


Apropå bön, min vän ligger på sjukhus i svininfluensan så snälla be för henne! Och om blodets beskydd för alla andra runt omkring som inte har fått det.

Tack Gud för blodets beskydd, tack för att du tog alla våra sjukdomar på dig på korset.
Bevara oss från allt ont, tack för din räddande hand och din kärlek till oss.
Jag älskar Dig.
Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback