No excuse.

Åkte in o dela ut mat och kläder till de hemlösa imorse. Just när jag var i valet och kvalet ringer min BOY o väcker mig. Då har dom precis lagt till i Spanien, norr om Portugal. Tydligen vart fetstorm på Biscaya med 10 meter höga vågor o 25 m/s. Det är galet!

Roligt att han ringer i tron om att jag ska upp:

jag:
Do you know what time it is?
han: It's the same time u usually go up right?
jag: You know it's Saturday?
han: Ooooohh.... Sorry babe.


Haha. Så söt. Det var bra att han ringde, var som om Gud sa till mig: "Jag fixar till och med någon som ringer o väcker dig så du vaknar till och kan åka in till stan o hjälpa de som behöver. Nu har du inte mycket till ursäkt ;)"

Oj oj oj...

Dagens ros går till Andy o Tossa som gjorde världens godaste pizza! NICE WORK LADIES! Tack:)
Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback