Jag tror på en levande Gud.

Min dag har varit ljuvlig. Eller, lite stressad också men mest helt grym. Startade med en helt fantastisk skoldag om Lovsång med Maria Lundqvist. Gud är så god, han är verkligen stark när jag är svag, det är ju det som är så coolt!

Jag håller på att lära mig så otroligt om Gud, och jag ser verkligen fram emot alla förändringar i mitt liv och uppenbarelser jag kommer få osv osv. Jag vill verkligen ha mer av Honom! Mycket mer! Mitt hjärta längtar efter den kärleken, just den som ingen kan ge mig förutom Han. Jag är inte perfekt, kommer aldrig bli men jag kan öppna mig för Honom, låta Honom komma in och förvandla mig. Göra mig till den Han tänkt mig att vara. Så coolt. Så coolt.

Det häftigaste är att jag kan komma inför Hans tron alltid och när som helst. Men inte nog med det, jag kan komma inför Honom FRIMODIGT! Trots allt! Trots alla fel och brister! Trots alla kamper och beskymmer! Wow wow wow. Detta är så himla häftigt. SÅ häftigt.

Jag tror på en levande Gud. Vad tror du på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback