Best surprise ever!

Wow längesen nu! Hänt massor dom senaste dagarna, dom har varit skitbra. Nåt som var mer än skitbra var i FREDAGS NÄR GREG ÖVERRASKADE MIG! Så galet! Vi hade snackat om att ses innan dom drar till Spanien på Måndag men jag kunde inte komma från jobbet å han hade massa å fixa innan resan så det kändes ganska kört. MEN så tycker Greg att vi måste stå i tro... Haha, han planera in å kom hit, kom in när jag hade övning inför ungdomsmötet i fredags. Kommer in o sätter sig på första raden, så sjuuuuukt! GLAD JAG BLEV ELLER VAD?! CRAZY.

Nu har jag lämnat av honom på Arlanda och kommer inte få se honom på typ två månader. Det är INTE OKEJ! Kommer sakna honom massa. Den här helgen har varit skitbra. Verkligen skitbra. TACK TACK TACK BABY! You are truly the best.

Kommentarer
Postat av: vicitoria

wow blajjan va fint:)

2009-10-07 @ 09:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback