Midsommar, båtar och moppar.

Ja Midsommar blev bra till slut, trots ösregn. Gjorde en massa god mat, dansa runt midsommarstången o fick jordgubbspaj i sjömanskyrkan. Så galet att det redan är midsommar! Vart tar sommaren vägen liksom? O värmen, vart är den? Vet att jag klagar mycket men jag skulle så gärna bara vilja ha lite värme, på riktigt liksom. Ja tack!

E hemma i Svea rike nu iaf, Hönö is the shit! Sista kvällen för de små Nacka liven.
Gårdagens bästa: En av tjejerna, Malin, fyllde år igår också, så jag frågade henne
"Ska du få en moppe?"
"Jaa, eller en båt!"
"En båt?!"
"Jaa, asså inte så stor.."
"Ahaaa.."

Sen insåg jag att dom kommer ju från Stockholm, så helt plöstsligt var det inte så konstigt längre...

Nu ere Carbonara som gäller sen träna och dusch. YES!
Chill oooooout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback