Dagens kanske självklara lärdom; Klipp aldrig gräset barfota

Okej, så dagen blev kanske inte riktigt som planerad, men ändå så blev den det. För idag har verkligen varit just det, oplanerad. Känns som jag fått gjort en massa idag samtidigt som jag inte har det. Haha. Städat, grillat, varit ute och traskat och sen klippt gräset. Måste faktiskt säga att klippa gräset e rätt kul. Rogivande på nåt vis trots den dånande gräsklipparen. Jag klippte barfota också, men det får man inte tydligen. Man kan bli av med fötterna om man är oförsiktig! Så kom ihåg det alla gräsklippare, klipp aldrig utan skor! Mitt i kom också Matte o hela hans innebandylag som hade avslutning, hade varit o spelat paintball och kom nu för att ta ett dopp i poolen innan det åkte till Thorängens för grillning. Skön avslutning om jag får säga det själv.

Nu blire dusch o sen joina föräldrarna framför The Bourne Ultimatum. Den är ju så himla bra. Ska först duscha bort gräset från mina fötter. Haha som min storebror sa härom dagen; Fia, hur kommer det sig att du har alltid ha uteliggarfötter?

Haha. Är inte alltid så men just nu är det definitivt så. Så det är väl bäst jag går o tvättar mig...
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback