"Baaack to reality, woops there goes gravity.."

Så idag är dagen då stegen styrs tillbaka till min nuvarande verklighet Elida. Just nu spöregnar det också, vilket inte direkt bidrar till att man vill gå ut o ta sig in till tåget. Men men så är det.

Jag vill bara säga att jag faktiskt är ganska stolt över mig själv, har varit ute o sprungit o gått å gjort styrka nästan varje dag den här veckan. Det tycker jag e ganska bra gjort med tanke på hur seg jag har varit på det. Plus att jag inte ätit dålig på att äta bajs. Bra Sofia! Nu fortsätter vi så.

Dagens sämsta: Vädret
Dagens bästa: Promenaden med mamma
Musik just nu: Hillsong (greeeeat)
Ska göra: Locka håret!


Sist jag hade lockigt hår, Valentine i Spanien! Grymt minne.

Simma lugnt. Vi hörs o Götet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback