The greatest.

Jag har hittills haft en underbar dag! Tillsammans med Emma har vi uträttat en massa ärenden på stan till hennes systers partaj ikväll, men vi fick lite dyrbar tid tillsammans på Wayne's där hon drack sin klassiska Chai Latte och jag min Mocha Latte (stor) med marsmallows. MUUMS! Hade helt grymt trevligt!!! Fick tyvärr avbryta alldeles för tidigt...


My sister, the greatest

Ska göra mig iordning för att gå ut och äta med familjen. Destination: Hamberg's. Fina fisken. Hahaha. Ska fira min älskade syster som nu tagit studenten och kommit in på juristlinjen. Hon är BÄST! SÅ stolt över min syster, helt grym. Så det blir göttish. Efter kanske blir ut och shaka med brudarna, e faktiskt sugen. Någon som e på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback