Sofia goes blonder


Nu har jag blekt håret! Och det blev faktiskt bra måste jag säga, även om jag skulle vilja ha det ännu lite ljusare. Får bli en ljusare färg nästa gång. Men absolut godkänt för en blekning för 30 spänn! Go Willys! Tack Johanna för hjälpen, hade aldrig klarat det utan dig. Hahaha. Kul å springa på Ahnlund Julía Robin och Ruby också. Sweet!

Wow, klockan är över tolv vilket betyder att det nu är Torsdag, vilket betyder att dels är det min dag (thors-dag) och sen att det är exakt en vecka kvar innan jag åker tillbaka till båten och Spanien. Woho! Tillbaka till rutin, folket och lämna långa varma duschar, toalett med dörr(!), mammas mat. Men det är det lätt värt. Lätt.



Gissa vad jag ska göra nu? Läsa "Kärlek som befriar" av Francine Rivers. Jag har alltid velat läsa den och den ska vara helt grymt bra. Återstår att se.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jo det är bara fint med mig :)

Haha, ja många säger att jag förändrats jättemycket på kort tid.. jag har inte märkt något alls :P



Bor i Göteborg nu. Har kille som du kanske sett om du kikat i bloggen. Spelar ingen innebandy "/ magen du vet...



Hur går det för dig och allt? är du fortfarande på den plantagen eller vad det var? granar... ?



Du lirar i Storvreta nu va?



Ha det kanon tjejen : )

Postat av: Sara

Sofis Thor....du får inte åka utan att säga hejdå!! Lova det :D:D pusspånäsan*

2009-01-08 @ 12:29:36
URL: http://saraajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback