Nyårsafton 2008

Är nu till ända! Och min kväll blev väl kanske inte riktigt som väntat, eller så blev den det... Det blev så att hela familjen (exklusive storebror som var på annan ort så att säga) kom överens om att det vi helst ville var att sova in det nya året, så trötta som vi alla var. Det slutade med att vi satte oss ner och kollade på film tillsammans med en gooood efterätt (min mat blev självklart en succé så det behöver vi inte älta mer än nödvändigt)

Dock ville lillebror in till Livets Ord och hänga med sina pals så jag bestämde mig, iförd mina mjukis, converse och en skön tröja, åka in och dumpa honom där. Då vi körde in var klockan tio i tolv så jag bestämde mig för att det nog var roligare att fira tolvslaget tillsammans med vänner än ensam i bilen så jag gick in.


Efter ett spektakulärt fyrverkeri fanns olika alternativ på efterfester vilka jag bangade alla. SÅ TRÖTT MÅSTE HEM OCH SOVA SNARAST. Seen fastnade jag i alla fall, självklart, minglandes! Kul var det, helt fri var jag också, riktigt nice måste jag säga (att va fri alltså, ensam, får göra som man vill). Tiden rusade iväg och vi åkte inte hem förrän lillebror tjatat fler än en gång att vi skulle åka (han skulle ha med sig hela sin bekantskapskrets hem)

Så nu sitter jag i sängen redo att nanna med bror och hans entourage i rummet intill, trött men glad.


Imorgon ska jag se filmen Australia OCH äta popcorn o dricka cola, ett måste (självklart COCA COLA). Älska bio.
Hoppas du hade en härlig nyårsafton. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kärin

så trist att jag inte såg dig då o kunde önska gott nytt år!!



ps. hur var filmen?? har inte hunnit se den än.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback