Nu har det hänt!

Vilken kväll! Igår hände det - kvällen på The Caribbean Breezer med dans och sång. Did we rocked that place or what?! Och gissa vad - Jag sjöng! Två sånger tillsammans med Joe och Zach. Stand by me och Friden av Charlotte. MOTHER va kul det var!!! Så det är det jag har varit galet excited för. Och nu är det över, men Oh va kul det var... Me happy happy happy!

Stormen är tillbaka, igår natt sprang jag upp för att fixa nåt ute, och jag höll bokstavligen talat på att blåsa bort! Jag var nästan lite rädd där ett tag, men bara nästan....


Me and the boys rehearsing

Me happy happy happy

Yeeeyy

My dancing girls

Tackar alla för en AWESOME night!!!


Ps. Där är den nya tröjan jag köpte Sara, nice huh?!

Kommentarer
Postat av: fredrik

är det min tröja jag ser på någon annan? vad har jag sagt om det? SKÄÄÄÄÄÄÄÄMT! hhehehehehe kul att se att du verkar ha det bra sofia! ta hand om dig! kram hejsvejs

2009-01-25 @ 12:23:11
Postat av: andy

ÅÅÅh fiia va duktig du är!! kan tänka mig att du va grym! me proud ;)

2009-01-25 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback