Nu är det bestämt!


Imorgon klockan 04.30 lämnar jag Storvreta och styr kosan mot Skavsta flygplats Nyköping. Vilket då betyder att jag måste upp senast klockan fyra. Jag är ändå tacksam för det andra alternativet hade varit och ta flygbussen från Sthlm central kl 04.40 så, nej tack för det och ja tack pappa! Jag måste ju ändå ha typ världens bästa föräldrar. Helt ärligt. Hade aldrig klarat mig utan dom, aldrig varit här idag om det inte varit för dom. Dom är bäst!

Flyget går 07.30 till London där jag ska möta upp my homegirls. Seen flyg till Malaga. Seen blir vi hämtade(tack tack tack!!) och åker till Almerimar till båten och resten av the crew. Awesome dude! Blir till och lägga sig tiiidigt, typ åtta? Hade varit idealiskt. Tråkigt bara att man inte hinner säga hej då på riktigt till folket men så är det. Jajaja..

Ska bli så gott med mat nu, helt underbart gott. Bjuds på fläskkarré, klyftpotatis tillsammans med sås "tre peppar". Mammas mat en sista gång. Aj, det högg till i hjärtat när jag skrev det där sista. Helt hemskt ju, nej nej, så får vi inte tänka! I'll be back before you know it, before I know it. Ska bli så KUL!!!!

Kanske lägger in ett sista inlägg innan jag lägger mig, we'll see. Annars, viel glück och Auf Wiedersehen. Vi hörs.

Ps. Stay on fire!!!


Kommentarer
Postat av: Mike T

Hejdååå Fia kul var det när vi träffades hoppas du får det fint nere på båten! Ett sista musik tips ska du få... Maria Mena - All This Time (pick me up song)



Puss

2009-01-15 @ 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback