Magont och top gun/the hills maraton


Sååååå, idag har jag ont i buken så jag kommer tillbringa mesta av dagen med att sitta framför dumburken och tycka synd om mig själv. Just nu är det Top Gun på tv, så bra film. Sen självklart är det The Hills maraton, också kuul.
  Om lillebror går vidare i cupen så blir det nog lite innebandy också, bara för att det är så underbart roligt att kolla på.

Borde göra sig lite te eller varm choklad - riktigt choklad made by myself - , om man pallar sig ur soffan och duntäcket..


Måååste be om ursäkt till Sara som fyllde år igår!!! GRATTIS BABY! Vi kan ju säga att vi är kvitt nu ;o) Söndag blir det filmdag, mys med allt vad det innebär! Right?

Oj oj nu måste jag återgå till mina viktiga angelägenheter, att just göra det; Kolla på tv och tycka synd om mig själv.


Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback