Jag har så mycket


Inom mig! Jag vet inte vad men igår när jag skulle gå och lägga mig kändes det som att jag skulle explodera. Förra året hade jag ingen aning om vad jag ville göra och bröt ihop hundra ggr om just därför. Men nu är det helt tvärtom, nu har jag så mycket jag vill göra i livet att det känns som om att jag inte kommer hinna med det! Sen är det ju saker man inte vet hur man vill göra dem men bara att man vill, på nåt sätt.
 
Det är ganska coolt, att så mycket har ändrats på bara nått år! Jag är väldigt glad för detta. Plus att det inte är någon stress egentligen, jag kan ta hur många år jag vill (nästan) att ta reda på vad det är exakt jag vill syssla med i livet! Resten av livet menar jag. Det jag är orolig för är hur jag ska få ut allt som finns inom mig, sätta verklighet på känslorna, ge uttryck för något som jag inte vet hur de ska uttryckas på rätt sätt. Kan det finnas så här mycket olika känslor, sidor hos en person? Jag vet inte, jag hoppas det, för annars är jag jättekonstig. 
  Men nuuu ska jag bara njuta av att jag är på väg att uppleva määängder av nya minnen just där jag är idag. Hur jag ska lyckas göra allt som jag vill får jag fortsätta klura på, men ett vet jag säkert; mer minnen och fler upplevelser kommer det GARANTERAT bli, och för det är jag så lycklig.


Nostalgitripp i musikväg: The Killers - Read my mind

Dagens Uppgift: Säga till minst tre personer hur bra dom är!
Go go go!


Kommentarer
Postat av: mikael

du är fett bra fia;) allt i sin tid, och sen leds man ju av typ den bästa killen som finns, den där helgalna, supersköna killen Jesus :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback