Hur blidde det såhär?


Flyttstäd för hela slanten idag, det är faktiskt kul att städa ibland när det är så pass smutsigt att man veeerkligen ser skillnad! Det blir så fint liksom. Haha..

Jag var och kollade på min lillebror när de utklassade motståndarna i innebandy ikväll, det är storvretacupen. Efter ville jag göra något men visste inte vad så min vään Mikael kom på den geniala idén att vi skulle ringa det nygifta paret Isak och Charlotte! Har inte vart och hälsat på dem än. Så vi ringde och snart var vi där för att spela Maffia i flera timmar. Haha det var kul men jag förstår mig inte på dom riktigt, inte Jonathan i alla fall. Jonathan och Maria var där också, det var mycket trevligt! Avslutade med Illusionisten (klockan var då över två). Och nu sitter jag här i sängen redo att sova. Redan va?

Okej, klockan är typ hur mycket som helst och VAD gör jag uppe denna okristliga timma?? Jag väntar på att mitt magont ska släppa, that's what im doing... Såååååå, God Morgon och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback