Boys night out - and me (of course)

Sitter här i sängen tillsammans med Nat ikväll igen. Vi e just nu utan vatten så jag sitter med sminket på och äter chips. Vääärt. Vinden viner som aldrig förr utanför och det låter en del på båten kan jag säga! Jag kom precis hem från Roqetas (vi kom försent, ack ack ack!) efter en skön eftermiddag tillsammans med grabbarna. Varit på baren vi ska till imorgon, kollat in läget, träffade ägaren Errol och hans fru (vilka stjärnor! I wanna go to their homecountry!) och va ute med lite flyers för att promota showen vi ska ha. Gick väl sådär... Greg fixa fyra stycken i alla fall som kommer dyka upp. Förhoppningsvis. Kul!

Annars så va vi uppe ovanför Almerimar och bad för staden och för Roqetas, riktigt coolt. Polisen kom förbi också och undrade vad vi gjorde egentligen, och blev pissed när vi inte hade våra pass med oss... Åkte inte i fängelse, inte denna gången i alla fall...

Imorgon blir en rolig dag, hade varit ännu roligare om vinden kunde dra åt annat håll. Kommer nog dock inte att hända. Karin sa att det kommer bli ca 30 meter/sek lördag/söndag. Tro mig, det är INTE kul......
  I varje fall, flygande jakob står på matsedeln (alla ropar YEY!!) och performance etc, det kommer bli hur kul som helst, i can't wait. I'll tell you later why...

Chop chop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback