Årets tröttaste dag.

Den 1:a Januari 2009. Som pappa sa, idag måste vara årets tröttaste dag. Alla är hemma och sover och kollar på teve.. Det sistnämnda har jag gjort, hela dagen! Smått tragiskt men ack så skönt. Plus att det är Vänner maraton också, värt. Fatta att de har gjort den serien tillsammans i hela tio år! Helt galet länge, kul dom måste ha haft... Vänner, funkar alltid.

Jag funderar på om jag borde ha något nyårslöfte och det jag kommit fram till är:
- Äta mindre skit! Undrar dock hur det kommer gå...

Insåg också en random sak, att när man, om man, någonsin blir gravid, förmodligen kommer bli jättetjock! Inte bara om magen alltså, utan i ansiktet - överallt! Tänk om man inte kan bli av med det sen då? Stackars min man.... Neeej usch så får vi inte tänka.

Nu ska jag äta underbart god mat, gjort av min mamma. Jag tycker om min mamma.


Senare blir det Australia tillsammans med Micke m.fl, ska bli niiiice.
Hörs!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej söt och gott nytt år på dig själv! Jag mår bara bra, är som du väldigt trött bara denna dag annars är allt toppen, du vet nytt år,nya tag, nya happenings!! :) Gårdagen var helt okej, trevlig middag, fyrverkerier och lite sånt! själv då?

japp du vet vad det handlar om. det första suger verkligen men orkar inte med det mer, vi ser framåt och skiter i det! vad gäller det andra så fick jag värsta nostalgitrippen i lördags pga vissa saker, det var verkligen hur kul som helst då back in the days,och det känns som att du och de andra nya ALLTID har varit en del av det!! klart man saknar't men jag ska göra som du ser framåt, det kommer att bli bra iaf med tanke på vad jag har hört haha ;)när åker du då? det är klart att vi ska ses innan, det är bara ett MÅSTE!!sköt om dig vännen, du är toppen! kram'

Postat av: mikael

tack för en trevlig afton, fia:)



det där med att bli tjock är ju ba nåt man får leva med;)

hahahaha



sov gott o kramer:)

2009-01-02 @ 02:27:52
URL: http://mrkolflaath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback