21.44

Nej jag skämtar inte, i säng innan klockan tio!!! Scheit va bra el? Men jag måste verkligen sova ordentligt, blir ju så gaalet trött annars. Idag på förskolan vare ändå gött kul alltså, vet inte riktigt varför. Imorn blir sista arbetsdagen, sen är det en halv natt som gäller sen åker jag! Hahah fatta eller?! Jag vet att jag tjatar men det är ändå stört, tiden hemma har varit lång (typ en och en halv månad), men så är det slut nu! Vart tar tiden vägen egentligen? Jag har haft en greeeaaat time hemma alltså, på riktigt. Speciellt på senaste tid, då kan vi verkligen prata om att "living the dream"!  
TACK SNÄLLA ALLA FANTASTISKA MÄNNISKOR SOM GETT MIG SÅ MÅNGA STUNDER AV GLÄDJE OCH INSIKT. Me love you!
(glöm ej å skriv:)

Kommer kanske inte kunna skriva blogginglägg på ett tag sen, vet ju inte vart vi har internet eller inte, beror på hamn osv.. Så får ju pumpa inlägg nu, för det är ju så kul! Ska försöka övertala pappa att låna ut adaptern så att jag kan ladda datorn på Stansteds flygplats i London medan ja väntar på Natlihe och Kärin. Vore ju guld.

Känns lite konstigt att återvända, till en helt annan livsstil typ. Kommer nog till och med sakna hemma lite. Men bara lite... ;o)

Jajaja, ska läsa liiite, eller kanske lyssna lite på "CG", Carl- Gustaf, innan jag somnar. 
Bon nuit!
Oh, btw, maten jag gjorde va himmelsk! Just so you know... Maan I'm good!


Dagens; "Gud frälser inte tusentals, han frälser en och en"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback