Världens bästaste.



Fick mail av min älskade syster och fick de här bilderna bifogade! Från fjällen i julas när vi väntade i bilen på killarna och roade oss själva lite... Hade så sjukt roligt. Älskar min syster, she's the beeest

I mailet skrev hon om Larry F (systerdotter) när hon skulle åka sin första bussresa alldeles själv;

"HOn tog bussen efter skolan och så skulle vi mötas i stan. Vi hade tfnkontakt typ hela tiden, vi antingen pratade eller sms:ade; jag tror att vi båda var ganska nerösa. Men det gick väldigt bra, och hon var både stolt och erkände att det var lite läskigt!"

Så söt!! Hon kan allt hon! Ååhh, jag har nog världens bästaste systerdotter.

Kommentarer
Postat av: Larry F

Hej Fia! Tack för att du skrev om mig! Puss

2009-02-03 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback