Oj oj!

Okej damer och herrar, idag har varit en händelserik dag im telling you! För det första har det varit en stråååålande dag och jag har fått en massa färg! (ansiktet är rött som en tomat). Hämtade ut tvätten idag också, så gött med rena kläder! Håller på att byta lakan också, finns det nåt bättre?

Det bästa är ändå följande; Ni vet det jag skrev om att jag och Naths som pressade oss längre förra ggn vi va ute och sprang och att vi efter två ggr till skulle va framme till nästa pir. Idag var vi ute och sprang - och nådde hela vägen! E det inte lite grymt eller? Detta bara efter en gång också. We're the best ever!!! Men vad hände när vi var på väg tillbaka då? Jo det ska jag berätta! När vi vänt och gick förbi en camping längs stranden kommer en tokfin schäfer fram och vill kela. Vi kelar på en stund och hunden har ju halsband så vi tänker förstås att den tillhör någon på campingen. Men sen när vi ska gå följer hunden efter! Först försökte vi lura den och springa i från den, men det gick inte så bra.. Träffade några svenskar på campingen och frågade om dom hade sett hunden förut men det hade dom inte. Så vi gick/sprang hemåt med hunden tätt i hälarna. Försökte gömma oss och allt men det gick inte. Hon följde bestämt efter. Och va hon va lydig! Galet tillgiven trots att vi precis träffats. Hon följde med oss hela vägen hem men väl där så bestämde vi oss för att ta bilen och skjutsa henne tillbaka dit vi träffat på henne. Vi släppte av henne och körde iväg med bilen och hon sprang efter, innan Jimmy körde iväg fort fort. Usch, heartbreaking! Inte skoj alls... Hoppas verkligen hon hittar hem om hon har något.

Imorgon är det fredag igen, fredag den 13:e till och med. Spoooky. Men jag gillar fredag, och nummer 13. Det kommer bli kalas. Är tjej vs killkväll imorgon! Greg tjatar om att de ska ha en boysnight så då ger ju det oss ett ypperligt tillfälle för girlnight. (Vet inte riktigt vad jag tycker om det där med att tjejer bestämt ska göra "tjejgrejer" och killar ska göra sånt som att idrotta och meka med bilar) Men trevligt blir det nog. Förväntar oss en nice middag av dom sen...

Trött jag e nu då efter allt som hänt! Mitt ansikte är liksom eld och mina ben är slut. Kanske bra att sova lite? Ja, det tycker jag allt.

Gud tack för att Du tar hand om vovven i natt och ser till att hon kommer hem dit hon hör hemma. Vaka över henne! Please. Tack för en fantastiskt underbar dag idag. Tack för din oändliga kärlek till mig, och även om jag inte förstår allt och inte vet mycket så älskar du mig. Villkorslöst. Och för det är jag så tacksam. Dra mig nära dig, låt mig aldrig gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback