Tjejer kan!

Okej, kebaben var fantastisk! Maan, vi måste göra det fler ggr. Luktar bra med vitlök nu, det kan jag lova! Någon som vill make out lite kanske? Neej, det var väl det jag trodde.

Var i El Ejido idag med Jimmy o Naths (Jimmy har bil!), letade efter en grej till vinschpaketet som gått sönder. Med lite kroppspråksgester och stapplande franska lyckades vi kommunicera. (Måste lära mig mer franska alltså! Michaela, vart e böckerna jag skulle låna av dig liksom?)

Så jag har hållt på med en massa "manstuff" på båten idag, hjälpt Jimmy med diverse. Jättekul! Jag o Naths e så trötta på att det bara antas att tjejer inte vill göra vissa grejer, även om det handlar om att hålla i ett par skruvar. Nej nu får det va slut med det! Vi satte ner foten och så är det med det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra!!!!



Vägra acceptera låsta beteenden!

Ska bli kul att träffa er!



BlessU

2009-02-11 @ 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback