The best Valentine ever!

Okej mina damer och herrar, dagen idag har varit helt fantastisk! Men jag kommer berätta om den mer imorgon, för nu är jag för trött - och mätt. En sak kan jag avslöja redan nu, vi har dom bästa killarna ombord ever.

Såg precis Into the wild också, nån som sett den? Den var riktigt bra, musiken var helt fantastisk! En sån film som framkallar en hel massa känslor inom mig, dels lycka, upptäckshunger, melankoli och smärta. Och jag gillar det, det som gör det både jobbigt men så underbart. Konstigt men sant. Gör mig en gnutta frustrerad för jag kan inte sätta ord på känslorna! Som jag sagt (eller i alla fall tänkt) förut, ibland önskar man att man kunde anställa en arkivarie som placerade alla tankar och känslor i fack, så man fick nån ordning på allt som strömmar runt i en enda oreda.

Tror visst det är bäst att sova nu...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

jaa ja har sett den. Älskar scenen med danskarna..de e är lycka o frihet.

2009-02-15 @ 10:42:13
Postat av: Sara

hoppas du hade en underbar hjärtedag vännen!

jag saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback