Some awesome sweetness

Idag har varit en underbar dag! Strålande sol på en mycket vackert blå himmel och ingen vind. Very very nice! Var över till "svenska partybåten" som vi kallar den och fikade tillsammans med Piteåborna. Väldigt trevligt, dom har allt en fin partybåt, dom har till och med ett badkar! Tänka sig va?

Läste ett sweet bibelord under min bönetimma idag, det lyder såhär:
Jag är misskänd men ändå erkänd, nära döden men ändå lever jag, tuktad men inte till döds, plågad men ändå glad. Jag är fattig men gör många rika, jag har ingenting men äger allt! (2 Kor 6:9)

För mig va detta riktigt gött just för att det händer mycket i livet och mycket av det är svårt. MEN i allt detta kan man ändå vara glad, och man kan berika mångas liv. Sen är det ju så att jag har Honom och i Honom finns också allt. Vilket betyder att även om jag till synes inte har mycket, så har jag det absolut bästa man kan ha. Coolt eller vad?


Från dts reunion i Motril i Lördags

Nu ska jag förkovra mig lite i Göran Kropps spännande liv. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: andy

Shit! vilket bra bibelord fia. måste säga att det är stärkande att läsa din blogg emellanåt. de e så lätt att man glömmer bort allt viktigt här borta, men man blir liksom påmind å kommer tillbaka igen på nå sätt när man läser här. tqck för att du finns du underbara människa!!puss

2009-02-15 @ 12:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback