So I finally got my steakdinner!

Okej gårdagen. Först satt vi hela förmiddagen/tidig eftermiddag borta hos piteåborna och fikade och pratade. Vi köpte godaste chokladkakan som vi sprutade grädde på och massa jordgubbar och skrev alla hjärtans dag kort till. Gott eller vad! Kändes nästan som midsommar. Sitta ute på en båt i solen mitt i februari och äta jordgubbar och grädde är ju inte fel. Underbart! Nu har dom tyvärr lämnat oss för att styra kosan hemåt Sverige. Vi kommer definitivt att sakna dom!

Sen vi gjorde i ordning oss, lockade håret, satte på oss finaste klänningarna och blev jättefina allihop! Fick även varsin date, jag fick Nils-Åke, vilket kap! Jag var överlycklig. Fick fina kort från dom som dom gjort själva, tokgulligt. Sen gick vi och skulle äta på restaurang! Gick till en som låg på torget men insåg sen att det är siesta och alla restauranger öppnar inte igen förrän halv åtta! Men ingen skada skedd utan vi gick oss och satte oss på ett café sålänge och tog en promenad tsm med våra dejter, gungade lite osv. Sen gick vi i alla fall hungriga till tusen till den efterlängtade maten (jag hade inte ätit sen frukost!). Och hur gott var det inte? Jag och Greg delade på en stek på 1 kilo! (Jaaa det var okej för Nils att jag delade mat med Greger, fick även lite av Nils också..) GOSH, jag var i himlen. HUR GOTT SOM HELST! Jag skojar inte, allt som vi beställde in var helt fantastiskt gott! Och äntligen fick vi vår riktiga stek! Mamma mia.

Kvällen fortsatte med speeddating hemma på båten (tokkul!), pojkarna tvättade våra fötter och en hel massa kul. Avslutade kvällen med filmen Into the wild. Kunde det ens bli bättre? Garanterat bästa alla hjärtans dag ever. TACK KILLAR!!! NI ÄR HELT FANTASTISKA. (Vill verkligen lägga upp bilder men internet tillåter inte detta just nu. Kommer sen hoppas jag, håll ut! Kolla in
Naths så länge, hon har lyckats ladda några:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback