"Ska hon ta med 400 servetter eller?"

När jag vaknade var allt så tyst. Ingen vind, ingen människa. Vi brukar ha frukost klockan tio på helger men när jag vaknar är klockan halv ett! Oj oj vad händer?

Mamma o Pappa var för övrigt på bröllop i Serbien igår! Det måste varit nice! Hade gärna kommit. Skrattis Boris! Det roligaste var att när jag pratade med pappa så sa han att Dragiza (mamma till brudgummen) bad mamma ta med lite servetter, "vadå hur många då menar hon, typ 400 eller?!" HAHA, så bra.   
  Dom kommer kanske ner och seglar med oss en bit på väg hem till Sverige, plus lillebror. Jätteskoj!


Mina tankar går idag ut till syster som av misstag blivit av med alla sina låtar på datorn. Och blattan som kräkts. I think about you!

Idag blir det softish som gäller. Vinden satte precis i lite hörde jag. Hmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback