Kan man bli så arg på en sån skitsak?

 Jag ska blogga lite innan jag somnar, men självklart går strömmen och min dator dör. När det sen går igång kommer jag inte in på internet! Gaaaaaaaaaah, hatar det! Jag blir så arg att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Kan gråta och slänga datorn i väggen när jag blir sån. Hatar det också, att inte kunna kontrollera sin ilska. Och för en sån skitsak. HATAR det. Jo Evelina, när det gäller sånt här får man hata. Gud tycker inte heller om när vi inte kan kontrollera vår ilska. Å hör sen.

Blev "darttävlingen" istället för film i alla fall. Zach hjälpte mig att besluta, tänkte också att film ser vi på rätt ofta ändå.. Träffa en skön Abba joker, kunde inte släppa att han inte kom på vilken abbalåt han trodde gruppen STEPS gjort en cover på. Maaan, jobbigt det där. Han kom senare på, efter en lång stund då han stått och ivrigt betraktat skivomslagen framme i baren att det var Bee-Gee's som gjort låten, inte STEPS, viktigt! Träffade Kennys lillasyster, jättesöt! Han ska ta med henne till båten imorgon på filmkväll. Nice nice nice. 

Apropå ABBA..

Sett Mamma Mia the movie? Gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback