Nu kan jag pusta ut..

Jag har blivit antagen! Ringde till LO för att kolla o fick det sköna beskedet att det är lugnt - jag är antagen! Känner mig väldigt laddad inför starten imorgon. Pirrigt, men spännande.

Jag vill verkligen ha en hund. Haha helt galet. Igår pratade me and
my Gregor i flera timmar och åtminstone en av de timmarna pratade vi bara om olika hundnamn. Haha. Kom på såna fina namn som typ Troja, Jamaica, Sparkle, Barbossa, T-Bone osv. Sen lite andra namn som typ; Swimmingpool, Dirtbag, BananaHammock osv... Fina namn våra hundar kommer ha va?

Vill ju ha min mops, sen boerboel och rodesian ridgeback. Oj oj oj, kan ju inte bli annat än succé.

Nu ska jag åka in och träffa ede. Ha det bra och lägg er inte för sent, man blir så trött dagen efter då.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis!;)



najsiga hundnamn föressten! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback