Hemma i Uppsala

Okey, så jag har inte varit bra på att uppdatera bloggen på ett tag, och just nu känns det rätt segt faktiskt att göra det också. Jobbigt bara för min dator är inte med mig här i Uppsala... Anyways, jag är hemma hos familjen och det är göööttt! När jag kom hem igår efter en resa som gick bra fort måste jag säga, möttes jag upp av Sära, som plockade upp mig och tog mig först till det nya Ikea (sjukt stort!!! var helt vilse...) och träffa Miriam Abdelhadi Engblom och Hanna Lindgren med nya bebisen! Hem åkte vi sen och åt god mat, biffar med fetaost, potatiskroketter och tsatziki. Mumsigt!
  Såg sen på hot rod, typ världens skönaste film, åt gott och myste. Och el vovvo kom ihåg mig återigen, YESS!

Idag har jag inte gjort mycket, sovit, kollat på teve, myst med vovven, gjort mat i form av grymt god baconröra, och myst lite till med syster min. Snacka snygg syster jag har! Oj oj oj. Sen självklart har jag talat med Herren och läst hans ord. Mmm.... Känner mig stressad över veckan, för jag vill göra så mycket samtidigt som jag inte vill göra något, förutom o bara slappa, se på film och läsa..

Vet inte vad jag vill göra ikväll riktigt, kvällen är faktiskt ledig, någon som vill hitta på något? Är sugen på nya fast and the furious filmen på bio med Vin Diesel, samt seven pounds med Will Smith. Borde ut och traska också egentligen i det fantastiska vårvädret, med fåglarnas kvitter... Hmm, vad blir det tro?

Take care!

Kommentarer
Postat av: sickan karlsson

tack för ikväll lovely love. Du är underbar fia, jag är glad att du finns.

2009-04-11 @ 01:49:06
Postat av: kerstin

hunden och systern tackar för fina ord. älskar dig sötis!

2009-04-11 @ 19:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback