Idag har jag...


Varit hundvakt åt favortivovven Odessa.


Lockat håret




Atoossa kommer! Då blir det liv i
luckan igen. Leva la dolce vita woho! Å så kommer Andy i nattt, säkert brun som ett as.. avundsjuk! Jajaja, i övrigt har det inte hänt mycket, lockat håret och varit hundvakt återigen. Skönt med lite liv som håller en på G.

Kanske blir det fest i alla fall till helgen, vi får se.

Åå, vill till Monki o kolla in deras kläder, man vill ju bara ha! Meeeen när pengarna tryter.. Jag överlever, det är väl det viktigaste.



Dagens bloggtips:
www.lifeofleif.com skönaste hunden, OCH han bloggar, värsta superhunden!


Cheers mates!

Kommentarer
Postat av: Sara

Darling, jag missade dig på Msn igår, hur mår du och knät?! love'

Postat av: sthor

tack babe de e bra! kan gå å allt, känns riktigt nice asså, ser ljust ut :D Jag mår bra annars, de e luuuugnt, sj?? Ta storvreta på lörda!!!

2008-09-05 @ 00:41:10
Postat av: Sara

va kul att höra att knät bara blir bättre och bättre :)jodå jag mår väl helt okej, det rullar väl på...ja lördag ja, är rejält otaggad som man brukar säga men jag ska göra mitt bästa mot Storvreta för att vi ska vinna :)

2008-09-05 @ 13:21:59
URL: http://saraajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback