Sweeet

Elida. Varit här nu några dagar och det känns nice. I helgen var jag i biskop igen. Vi va på möte i Saronkyrkan på fredagen sen slapp på lördan med frosseri som följd på det. (wii!) Söndagen bestod av möte i Tabernaklet (baptistkyrka) där jag såg Anette från IDOL! Hon va så sjuuukt roolig. Vi hade kollat på henne massa innan och tyckt hon va så kul så SÅG JAG HENNE I KYRKAN! Jag höll på att dö... Hahaha

Efter mötet blev det JENSENS BEEFHOUSE som jag har längtat efter så länge. SÅ GOTT! Billigt också, Flankbiff med råstekt potatis och sås - hur mkt sås och potatis jag ville för 74 kronor! Mmmmmm, fantastiskt.

Fick reda på något väldigt kul idag, men ska inte berätta än, vågar inte utifall att det inte blir av... Men I'll stay in touch!

Peeeeace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback