Snabba beslut

Göteborg. Snacka om spontanitet.. Skulle inte åkt igår (söndag) egentligen men så fick jag erbjudande om plats i en bil 45 minuter innan avresa, och det lät ju lockande med tanke på min packning... Det blev alltså att jag drog ner, de va skönt. Så nu är jag i NG-lägenheten här hos Sara & co, i väntan på påmönstring av Elida V. Jag har idag träffat Becky och hennes doggy, så söt vovve, jag vill verkligen ha hund.. Verkligen trevligt att träffa henne, va så längesen.

Jag hade även tänkt att köpa ett skydd till knät men sket i det när jag fick höra att det kostade 4500 svenska riksdaler! Jag var i chock... Så det blir inget med det men hoppas att det ska gå bra ändå..

Imorn ska jag vara hundvakt åt Nala eller Babuna som hon också kallas, sen in till stan och fixa diverse nödvändigheter och sen äta med Emma min Emma.


Dagens Ris: WALL-E, jag har just sett den åt dig, du behöver inte se den..
Dagens Ros: Coldplay - Viva La Vida, för dess frihetskänsla den förmedlar.



Sov Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback