När det inte finns några vänner kvar

Becky. Jag tänkte på dig idag. Jag saknar dig! Du är så långt borta men snart ej mer. Känns som om Uppsala är urholkat, vi har inga vänner kvar. Haha, Just nu känns de nice att åka iväg på nya äventyr och till nya vänner. Vi var ute ikväll å skulle hälsa på folk, problemet va bara att det inte fanns några, hahaha. Inga som vill va med oss... 

Nej nu är det dags att börja ta tag i livet, det går inte att ha det såhär. Imorn - SKÄRPNING.


Imorn ska jag:

- Med Tossa till Arbetsförmedlingen
- Ringa Folksam och kolla försäkring ang mitt knä
- Skriva i medlemspapper
- Träffa VP
- Se bio, Babylon A.D med Vin Diesel! (Jag ska inte gå tillsammans med Vin, tyvärr, han spelar bara huvudrollen.. väldig synd dock, han är ju mer än mumma!)


Dagens RIS går till Mikk. Vi har nu officiellt gjort slut.




Så fin hund du har Becks. My brown sugar ;D Vi ses snart!







Jesus, tack för att du vakar över dem som behöver dig. Tack för att du är Herre och hjälper dem som helhjärtat söker dig. Tack för att jag får vara ditt barn. Amen


Kommentarer
Postat av: andy

hahahah mikk är ris

2008-09-13 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback