Fortfarande hemma.

Tjaaa, vad ska man säga? Jag har talat med de ombord och de säger att om jag inte kan gå hemma kommer det bli värre att gå omkring på en båt som kan luta kraftigt där jag behöver båda benen att parera med, gå upp och ner för branta stegar osv. Så jag blir hemma tills jag kan gå i trappor ungefär. Sämst men nödvändigt... Får se hur lång tid det tar. Det positiva är ju att jag kan säga hej o hej då till vänner jag inte hunnit göra det med, så om det är någon som vill hänga så e de bara att höra av sig.. 
Blir undersökning klockan två. Lunch med Sara o Becca. De blir nicee...

Nu blir det tycka-synd-om-mig-själv film som i I Am Legend med Will Smith. Har hört att den är läskig...



Här är några jag tycker om och kommer sakna... 

 Hörssss....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia

Du är bara så underbar, en mer fantastisk person är svår att hitta. Att en person kan sprida så mycket glädje runt sig... (Du anar inte hur mycket du har påverkat mig under den här korta tiden sen jag träffade dig och hur glad jag är för det.) Jag hoppas du vet hur unik du är. Ville bara att du skulle veta :)

2008-09-01 @ 20:01:30
Postat av: sthor

Tack men.. vem är detta??

2008-09-02 @ 00:31:29
Postat av: Anonym

haha det du :D... men nu kan jag ju inte säga det utan att göra bort mig totalt :P

2008-09-02 @ 17:47:29
Postat av: sthor

meeeen klart du måste säga :), kom igen nu...

2008-09-02 @ 18:32:30
Postat av: Anonym

Vem vet nästa gång vi ses kanske... :P jag skriver då inte det här ialf!

2008-09-02 @ 21:15:37
Postat av: sthor

varför skulle du göra bort dig? Känner jag dig inte..? det är ändå ingen som är inne här.. o när ska vi ses? im so lost... fattar inget :(

2008-09-03 @ 00:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback