Älska Vin, hata kroppkakor/skador

Vin, då menar jag inte vin som man dricker utan självklart, Vin Diesel! Han som är manlighet personifierad.. Var på bio igår kväll på hans nya film Babylon A.D. Kan inte säga att själva filmen va det bästa jag sett men den är absolut helt överkomlig, som allt är med honom i huvudrollen. Jag vet inte vad det är med honom men jag älskar honom. Nu är han kanske inte så häftig och cool i verkligheten som på film men vem bryr sig.. Har hört att han är en riktig mjukis, inte mig emot..


Vad kroppskador/kakor beträffar så har jag fått besked angående mitt knä idag. Det är av. Korsbandet alltså. Mina alternativ är som följande:
- Stanna hemma från båten och vänta på operation här i Uppsala
- Rehabilitera i fem-sex månader

Eller:
- Åka till båten i alla fall och operera när jag kommer hem nästa år.
- Inte få spela innebandy på ännu ett halvår efter båten.

Kul dilemma... I båda fallen blir det inte bra! Usch det var jobbigare att få beskedet än jag trodde. Men det blir nog bra till slut även om det är riktigt surt just nu.


Kommentarer
Postat av: Sara

NEJ, va ledsen jag blir för din skull vännen, vilket skitval!!

Postat av: Sara

NEJ, va ledsen jag blir för din skull vännen. vilket skitval!!

2008-09-10 @ 17:03:58
URL: http://saraajansson.blogg.se/
Postat av: Sofi

Stackare !! Jag tycker så synd om dej Thor, varför var det just du som skulle göra illa dej ? :/ Du kommer att välja rätt det vet jag :) Massa mega pussar och kramar till dej från mej <3

2008-09-10 @ 19:40:21
URL: http://sofijansson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nej stackare, att det skulle bli så där! Va sämst. Men hoppas du får det bra vad du än väljer :D du e bäst, vetu. Massa kramar!!

2008-09-12 @ 07:53:21
URL: http://tinnarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback