Fuengirola!

Spanien! Nu är vi här! Sitter just nu på ett internetcafé i staden Fuengirola. Har haft läger här nere, Sterling gick i konkurs så det blev krux med deras hemresor. Men nu är alla hemma i alla fall. Vi har varit i Portugal och Gibraltar sen sist, kollat på apor, badat med delfiner, badat i Atlanten och sett val!! Såååå häftigt, så glad att jag gör det jag gör just nu. Jag trivs här men ska bli kul också att komma hem till Jul. Vi ses väl då?

Måste springa iväg och hämta tvätt nu! Ha det underbart och maila gärna! Ska försöka lägga upp bilder snart men hinner inte just nu.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Petrus

Underbart!

Om du har tid någon dag kan jag rekommendera en liten dagsutflykt till Mijas, strax norr om Fuengirola.

Simma lungt!

2008-11-05 @ 21:26:50
Postat av: sthor

Har varit där redan, det va nice! coolt meed alla bergen.. :) Det är nice!

2008-11-06 @ 18:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback