Rockin and dancing around

Jag har idag varit hemma hos Lovisa. Såååååååå skön hon är! Är så glad att jag har denna energispruta till vän. Och så gästvänlig och allt! Sånt gör mig lycklig:) Tack Lovisa!!!

Imorgon är det fredag! En hel vecka sen jag kom hem... En vecka kvar innan jag och familjen drar till fjällen! Yeeeeyyy, nice.

Jag har kommit på att mitt mest använda ord som bäst definierar vad jag gör om dagarna är nog: MYS. Allt är mys och jag älskar att mysa, vill mysa jämt! Tycker att det är vad jag gjort de senaste å mer lär det bli! Jaaa, så är det..

Andy och Tosse lämnar imorgon och på Söndag för att åka till Sälen. Tråkigt, blir lååång tid tills vi ses igen.. Men men, i guess that's life.


Saknad: Sara Fredrikson! KOM HEM NU.

Nu: Fast and the Furious, bara för att Vin Diesel är så fruktansvärt cool.


Kommentarer
Postat av: tossa

åh så synd att vi inte hann ses något..tänker på dig varje dag fialotta! love

Postat av: sära

SÅ rätt val att se den filmen!!!! han är så COOOL lirare.



FIA.saknar dej.

2008-12-12 @ 12:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback