No more lazy ass!


Jag vaknar upp av att telefonen ringer, det är Lina Kasch från mitt lag som ringer 08.26 och frågar mig om jag vil jobba som vikarie på dagiset där hon jobbar! Så jag låg INTE på latsidan idag inte! Jobbat och jag ska dit imorgon igen! SÅ gööttt! Nu e jag kaostrött dock med tanke på när jag la mig igår natt... Men glaaad, lite mer pengar i kassan iaf, great!

Sara kommer hem idag också! Så roligt, även om man inte kommer träffa henne på ett tag iaf.. Och nej Victoria, JAG har första tjing! Det var längst tid sen jag träffade henne, o hör sen! Om det inte passar så kan vi ju alltid slåss om saken. Må bäste kvinna vinna!

Mååste fixa de sista julklapparna innan lördag då vi åker till fjällen, pratade med mamma nyss och hon sa att NIklas skulle hämta släpkärran som ska ta Mickes skoter upp till stugan! Kul med en fungerande skoter också... Ska bli sååå nice.



Nu ska jag äta mat och sen ta en nap, powernap. Chill out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback