Måste ju bara säga att

Min blogg är jätteful! Usch usch usch... Måååste göra något åt detta, helt hemskt. Eller så bryr man sig inte. Men jag gör ju det, lite i alla fall.. Borde be Natta om hjälp, kolla in hennes, den e snygg! www.nathabee.blogg.se Sen e hon ju så heet också ;)

Tyckte det var kul att Kevin vann på idol, skrattis till honom! Så söt där han inte kan prata svenska knappt å bara tokglad och lite halv gay. Så skön: "JAG ÄLSKAR ALLA!!" hahaha, dagens.

Nu måste jag bara göra en till sak innan jag går och lägger mig, kolla på Kill Bill. Äääälska, så sjukt bra å GRYM musik. Den Absolut bästa scenen; The black mamba hämtar Hattori Hanzo svärdet och dom snackar japanska, HAHAHA, fantastiskt roligt. Väldigt blodig dock, inte den scenen men filmen, känsliga tittare varnas..

Sleeep tight!


Ps. Saffranskakan va enormt god! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback