LUCIA

Det är så mycket julmys hos mig just nu, laget har precis lämnat efter en kväll med stök och bök AB. Saffranskaka, pepparkakebak, mandelmassefigurer i mängder, brända mandlar som fick göras om gång på gång, kola med mera. Kaos, men ett mysigt kaos.

De spela oavgjort i matchen idag, hämtade dock upp från två måls underläge, gött! Heemskt att stå vid sidan bara, inget man kan göra, liksom.. Snackade lite med Erika om att kanske låna hennes knäskydd och spela lite med det, men vet inte om jag vågar. Tänkte att man kanske borde snacka med läkaren först. Vi får se.

Imorgon SKALL jag på möte, sen på kvällen ska jag på konsert med mamma! Återigen, mys.


kuul micke att du saknade mig på festen ;o) hoppas du inte hade alltför tråkigt utan mig.

Kommentarer
Postat av: Kärin

SPELA IIIINTE, FIA!!!!!

nu vaktar du vackert ditt söta lilla knä, så du kan komma tebax till oss på båten sen! o hör sen!

;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback