Blandade känslor

Idag har jag varit ute och gått en timma igen, hurra! Denna gång med en liten chihuahua vid namn Odessa, syrrans hund. Hahah det var så roligt för hon är ju så otroligt mesig när man är ute och går med henne. Hon vill ju verkligen inte, och i det nya täcket som hon har på sig så hon inte ska frysa är hon om möjligt än ännu ynkligare. Stackars liten hund, som måste vara ute och gå i friska, om än gråa, luften, det kan inte vara lätt...
   Efter det gjorde jag min fantatiska baconröra som jag bjöd min vän Andy på. På detta blidde det varm choklad med vispgrädde framför brasan såklart. Myyys.


Ikväll var jag på mitt lags träning, det var roligt att träffa dem alla igen! Vi bestämde att vi ska ha en lagträff i helgen på lördag hemma hos mig. Jag tyckte vi kunde julbaka lite! Så så kommer det att bli. Yeeeeyyyy. Jag ska också träna Nybys flickor 93 imorgon och på torsdag! Sen ska jag även vara coach på A-lagets match på lördag! TOKkul! Jag är mer än taggad.. Sen får vi ju se hur det går... Ser fram emot det i alla fall! Mucho.

Då är det alltså klart. Christofer sms:ade mig idag och sa att han kommit in på universitet och läkarlinjen! SÅ kul för honom men ack så tråkigt för oss på båten, för att inte säga mig. Tycker det är jäääättetråkigt att han inte kommer att vara kvar och förgylla våra dagar med hans, om än ibland jobbig ;), närvaro! Fällde nästan en tår när jag fick reda på det, men bara nästan....

ChristoFer lilla, jag kommer sakna dig! Massor till och med... Glöm oss inte när du blir en rik och framgångsrik läkare... lova.


Kommentarer
Postat av: andy

de ser så sjuk myyysigt ut

2008-12-10 @ 11:40:03
Postat av: sthor

jaaa det är det också!!! eller hur ;D

2008-12-11 @ 02:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback