Jag och brasan, ett mästervärk


Tv och åter tv, idag har det inte blivit mycket annat. Men jag inbillar mig att det är okej då jag har haft ont i magen hela dagen också. Försökt trösta mig med mitt fantastiska duntäcke, popcorn, choklad, cider och marshmallows framför brasan! Mm vad jag älskar brasan, eld. Det är så underbart vackert. Svårt och fånga det på bild dock, det är som att stänga in något som är menat att vara vilt och fritt, ändå försöker man...

 Och så har jag suttit och kollat på hundar, eller mopsar rättare sagt. Jag har ju alltid sagt sedan vi var i Thailand för två år sedan och träffade en sjukt mysig mops på Apoteket, att det är en hund jag verkligen vill ha! För hund måååste jag ha, ingen tvekan om saken. Så har tillbringat tid till att sitta och läsa in mig på mopsar just nu då, får se hur det blir!
   Kerstin, Micke o Nat ska ju flytta till vårt hus i Kambo, Björklinge och Micke pratar om att han vill ha jakthundar och då en hundgård till det. Vilket gör mig glad för iså fall kan ju kanske jag ha min hund där ibland! Om mopsar klarar sånt. Vi får se...

Nu tillbaka till tvn å filmen... Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback