Flytt för hela slanten


Igår och idag har jag hjälpt bror att flytta, springandes upp och ner för många trappor, så mycket att jag har fått träningsvärk idag. Stäädat har jag gjort en massa också, men det vare värt. Kom precis hem efter att ha hjälpt syster också, kört ett lass ikväll, hon och hennes familia ska nämligen flytta in till stället bror precis flyttat ifrån. Och allt sker dessa dagar så det är mycket som händer just nu, men jag är glad att jag kan hjälpa till. Imorgon är deras stora flyttdag, så det kommer bli en arbetssam Nyårsafton.

Apropå Nyårsafton, om man orkar blir det middag med några vänner, det ska bli jättekul! Fira in det nya året, år 2009! Galet va fort den tiden går! Men orka hetsa upp sig över det... Kanske ska man ha nyårslöften o sånt där jobbigt? Hmm får tänka på det...


Nu ska jag mysa framför brasan i mina favvomysbyxor och morgonrocken tillsammans med mamma, pappa och lillebror framför Pirates 2. Seeen blir det absolut sova då vi ska vara hos syster klockan åtta imorgon bitti och börja köra första lasset. Goodnightiie!


- Tack för tiden igår Viktoria, det var mer än trevligt!!! Det får vi göra om-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback