Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en mycket skööön vecka i fjällen med familjen över jul. Det blev lyckat tycker jag och en massa snö. Skönt att det finns en plats man kan lita på när det gäller snö i alla fall, och inte är det Uppsala...

Jag tänkte uppdatera lite sköna kommentarer och bilder men e för trött för att göra detta nu, tillbringade min dyrbara tid framför teven och Johan Glans istället tillsammans med Sara "liraren" Fredrikson (obs!! viktigt att stava efternamnet med ETT S). Vi coachade tillsammans ikväll också, det va kul! Hoppas på mer sånt. Såg även en del på "This is England" som går på tv just nu faktiskt men den var så sen så får kolla på den någon annan dag... Undrar hur det går för lillkillen... Anyway...


Okej, nu ska då sägas att familjen Thor spenderade sin jul UTAN julgran detta år! Varför? Jo för att ingen kände att de ville ta på sig ansvaret, alla räknade med pappa men han kände inget större behov av att ha en så... vi fick alltså ingen. Meeeen jag och kära syster tänkte inte gå med på detta så på julaftons morgon klär vi på oss och ger oss ut på julENs jakt! Vi tog en såg och såga till oss några grenar som vi sedan satte ihop till en julEN. Ingen vacker syn men vad gör man inte för att behålla julfriden? Detta är alltså det som syns på bilden. Go mig and Kers!

Jag och min kära syster har nu kommit underfund med att det faktiskt är väldigt trevligt att vara ute i naturen och snön och bara glida så graciöst fram i spåret... eller... jo jag mena allt förutom det med graciöst, fetglöm det! Men de bilderna lägger jag upp imorgon. Värt att se!

gODnATT

Kommentarer
Postat av: frank

he he he! mysig julemys..

2008-12-28 @ 13:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback