En undran i ögonvrån, vems blick ska förtälja svaret?


Idag har jag:
- Ute och gått en timma igen, duktigt va?
- Gick förbi Solbritt igen, blev där bjuden på fika och pratade med Sara i telefon som ringde just då! HAHA så sjukt kul. Rooligaste var ju också att hon och jag vid exakt samma tidpunkt hade sett exakt samma film (Iron Man) igår, hur ofta händer det? hahaha så kul, å konstigt.
- Gjorde bakad potatis med mitt fantastiska (allt är alltid fantastiskt men jag gillar det;) kryddsmör och så lite korv på det, passande...
- Tränat Nybys flickor 93! Jättekul
- Varit på bio och sett nya Bond; Quantum of Solace! Den var helt okej måste jag ändå säga. Åt en massa popcorn till, ett måste!!
- Druckit te hemma hos min vän Mikael Kolflaath (mrkolflaath.blogg.se) Mycket trevligt.

Summan av kardemumman: Jag är så glad för alla kloka vänner jag har! Som får mig att inse saker jag inte ens tänkt på förut, ger mig nya perspektiv på saker och ting. Det är kul! Jag blir så glad. Tack för det.

Sen en annan fråga jag tänkt på ett tag; Vad är kärlek egentligen? Kan man uppnå äkta kärlek och i så fall, när vet man när man har nått det? Eller är kärlek bara något vi strävar mot men som vi egentligen aldrig kan nå för att det är bortom allt förstånd?


Hmm... Det är inte lätt.
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där textraden till rubrik låter bekant :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback